livet kan bara bli bättre just nu

Godkväll ladies and gentlemen!
Känner mig mycket piggare nu än vad jag gjorde förut, usch trodde typ jag skulle svimma eller något. Allting bara snurrade i huvudet på mig. Tror dock att det inte blir någon skola i morgon. Måste känna mig helt frisk känner jag innan man kan ta på sig bördan med alla jobbiga lektioner igen. Med min f*tt klass...
Var även med julia och alida på rasten innan jag gick hem och frågade om jag kunde byta klass till deras, fast inte byta inriktning. Det gick väl sisådär med det, men sen hade jag bett mamma kolla upp Blackeberg till mig och kolla om det fanns en möjlighet att jag kunde byta till den skolan i värsta fall. Vet inte ännu hur det går, men det får jag fråga sen när hon ringer mig senare.

Om en stund vänta idol. Är inte så jätte taggad på att titta på det länge som jag var förra veckan, men om det är så tråkigt kan jag väl lika gärna kolla på Män som hatar kvinnor. Sägs att den ska vara jättebra, så är lite smått sugen på att kolla in den.

Ja vad ska man mer säga?
Det är ganska mycket jag känner och inte känner för just nu. För kanske 5 sekunder sen slog det mig att jag kanaske skulle spela lite the sims 3, why not?

Men jag vet inte..
Vi kanske hörs senare om jag orkar, annars blir det inlägg i morgon!

ha en trevlig kväll, önskar eran sjuka Bea


Söta älsklings Julia förra året när vi konfimerade oss tillsammans, minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0