kvällens låt

På vägen hem från Solan fick jag lyssna på Julias ipod medans hon satt och sov bredvid mig haha. Då dök bland annat den här låten upp. En gamal låt som jag, sophie och en tjej som heter Magda sjungde på våran sista vårshows upopvisning inför hela skolan samt föräldrarna. Gud vad roligt det var! Dels att man är med ens bästa vänner och sjunger och njuter av sista tiden tillsammans i sång och även att man får stå på scen. Jag älskar det! Både att uppträda med julsånger, andra shower och teater. Det är en sådan grymt härlig och mäktig känsla man får däruppe. Haha och Julia som inte trodde på mig att jag skulle våga uppträda med teater inför hela skolan på Solna gymnasium. Men det ska jag! Jag är inte rädd för att gå upp på scen och gör man bort sig så gör man, oruligt nog. Det han hänt en del gånger, men man lär sig av sina misstag!

Här kommer låten som jag sjöng andra versen på, och även sista. Åh minnen när man hör denna låt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0