Julbesatt?

Känns som om jag håller på att bli tokig?
Jag har börjat längta till julen något fruktansvärt! Den härliga känslan när man ska handla juklappar, alla dessa skyltar, den mysiga julmusiken och brasan med den fördigklädda granen och sen de härliga mörka röda, grön och bruna färgerna. Åh jag blir galen! Nu tycker jag att sommaren får ta slut så hösten kommer igång och sen mysiga vintern. Hoppas verkligen på att det blir någon vinter på julafton i år. Men jag antar att man inte ska hoppas för mycket. Det har inte varit snö på julafton på sökert 6 år eller något, så varför skulle det vara det iår? äsch jag vet inte. Man kan alltid drömma! :)

Så nu sitter jag här, lyssnar på en gamal skiva från Peter Jöbacks julsånger ocg drömmer mig bort haha. Låter kanske sjukt fjantigt, men det är jag i ett nötskal.
Tänkte ni skulle få ta del av den känslan jag har nu, så här har ni några låtar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0