jag är en duktig flicka

Tjenare!
Harnyss spelat sims en stund, tittat på film och propat i mig chisp och sen... "trumvirvell" Jag har faktiskt pluggat både matte och samhållskunskap, duktigt va?
Gjorde klar en sida i matten så jag ligget 1 ½ vecka före i planeringen. Sen så har jag även repeterat lite sam -anteckningar som vi skriver varje lektion. Det är ganska svårt att få in alla detaljer och allting över huvudtaget. Men om jag repeterar detta varje dag så kommer det tillslut :)

Snart är det mat med familjen och älsklingen. Sen blir det förmodligen tvkväll, tror att Gost Wisper är på tv i kväll, och unga mödrar. Så tråkg kväll blir det då inte. Sen ska älsklingen sova hos mig i natt eftersom vi börjar samtidigt i morgon och att vi dessutom har sovmorgon.

Japp, det var det!
Hörs mer i morgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0