Idol

Har såklart inte glömt bort att titta på första utagningen i Idol. Det är det som är det bästa med hela programet tycker jag. Men igår blev det inte så mycket tittande för min del då man kom hem runt 20 över 8 från träningen samt behövde duscha och sånt för att sen hoppa i säng. Men jag fick höra i dag att Sandra, Jojjo och några andra hade synts till på tvn, vilket jag såklart missade men roligt för dom! Sen var även Kissies bror med och sjöng, men när jag fick höra honom så lät han inge vidare haha.

Men nu är det bara att sätta sig framför tvn och njuta för en gångs skull av den lediga tiden man har på onsdagar. Btw, så har jag pluggat klart. Så tro inte att jag struntar i att plugga bara för att kolla på Idol och blogga, det kanske jag gjorde förra året men inte detta år haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0