Home sweet home

Godmorgon!
Är hemma i dag som jag sa tidigare och ska bara vila upp mig. Känner mig även betydligt mycket bättre i dag konstigt nog, så det blir väl skola i morgon hehe. Men det är inte så farligt, har bara två lektioner i morgon så jag slutar halv två. Mycket trevligt!

Idag kommer jag även plugga en del, fick reda på igår att vi ska ha prov i samhållskunskap och i matte samma vecka och med bara en dags mellanrum. Oj oj, dags att börja plugga på riktigt! Provet är om två veckor, men denna gång ska jag verkligen börja plugga i tid. Det brukar jag vara ganska dålig på :/

Nej nu blir det sims!
Mitt "spel när man är sjuk" haha

See Yaa Laater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0