Home from school

Åh vad skönt att sluta tidigt, och bara soft lektioner i dag. Det gillar vi!
Sen är jag även ganska stolt över migsjälv nu faktiskt. Det är så att vi får en frånvarorapport var 4:e vecka, och idag kom våran första. Och då mäts allting i %, och då visade det sig att jag hade 0 % frånvaro än så länge. Haha det känns ganska najs, men eftersom jag sköter mig i skolan så ser jag inte detta som värsta svåra grejen att hålla haha. Men sen fanns det dom som hade ganska mycket särmre än vad jag hade, tänkt på vad ni gör nu! För jag tycker det är ganska orespektfullt när man kommer försent och sen stör klassen. Du vet mycket väl vem du är, men såklart läser du inte det här. För du vet inte ens att jag har en blogg mohaha! XD

Nu ska man checka lite MUSIC på youtube.
It´s Friday Bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0