HATAR MÅNDAGAR

Usch, de borde inte existera.
Alltid när jag tänker måndag så tänker jag måndagens backträning med laget. "NEEEJ!" är det enda som hörs i mitt huvud varje gång jag tänker så. Usch!
Idag var en av de värsta gångerna hittils. Vi skulle gå upp för den jävla backen två gånger till att börja med och sen blev det intervaller + benstyrka sen blev det backen igen två gånger till. Usch jag ville bara lägga mig ner på marken och skrika och protestera för full kraft, men jag bet ihop. När vi gått upp de sista två gångerna var det tänkt att vi skulle springa intervaller igen. Men då sa verkligen kroppen emot. Knäna värkte, min "höft" gjorde skit ont som den gjort på sensate tiden och näsan rann som en syndaflod. Men då beslutade sig tränarna att vi fick åka hem i stället. Kylan hade tagit över hela stället och mörkret föll snabbare än väntat. Gud vad lycklig jag kände mig vid det tillfället haha. Så nu är jag hemma och färdig för dagen, ska börja plugga lite på spanska orden vi har i läxa tills på onsdag, och även ta mig något att äta!

Så vi ses i morgon!
puss och hej

ps. Jag hatar fortfarande måndagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0