Godmorgon!

Hello sunshines!
Det är stålande väder, jag har sovit ut ordentligt (närmare 10 timmar), man är på ett glatt humör och sen så händer det en massa skoj i dag. Shit vad denna dag kommer bli bra känns det som.

Ska dra in till stan om ett tag och småshoppa lite, man får se vad man hittar. Då kommer förhoppningsvis älsklingen med mig så vi kan shoppa lite tillsammans, om man nu orkar haha. Han verkligen hatar att shoppa och det är ju det som är så roligt med honom :)

Senare i kväll ska man antingen hem till Hanna eller sophie - vi har inte bestämmt ännu - och ha en otroligt mysig tjejkväll med film, godis och massa bus. Ska bli så himla roligt! Har längtat efter dom i flera månader!

Ja det var det som jag kommer på just nu.
Vi hörs mer senare när jag kommit hem!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0