godmorgon!

Som ni ser är jag då hemma igen, fick inte gå till skolan för mamma utan var tvungen att stanna hemma en dag till för att bli lite bättre. Men jag kan då säga att jag behövde stanna hemma en dag till. Är fortfarande svuvig och huvudet är lite snurrigt haha.

Det händer ingenting i dag, när jag vaknade så satt jag laptopen i sängen och tittade på Harry Potter och halvblodsprinsen. Tycker inte om den egentligen, men när det inte finns något annat roligt att titta på så får man offra sig lite.

Juste det hände en jätte läskig grej idag! När jag var ute med hunden på tomten passade jag på att gå in till kaninnerna och säga hej. Men hunden får alltid flip då och skäller, hoppar och knuffar på buren. Och när jag var inne där så knuffade han på dörren så mycket att låset gick upp från insidan och dören flög upp när jag hade en kanin i handen. Gud vad läskigt det var! Jag bara kastade mig efter dörren och sen stängde in kaninnen i huset snabbt som ögat. Usch det kunde verkligen gått illa om esbjörn inte hade reagerat så sent som han gjorde. Jag är fortfarande skakis i benen efter det :/

Ja det var det jag ville säga en så länge.
återkommer mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0