Fredag

Hello sunshines!

Har nyss ätit en god middag tacos med familjen, var verkligen vrålhungrig när jag kom hem. Julia och jag tog en tripp förbi Solna centrum när vi hade slutat för en liten snabb shopping. Men jag köpte ingenting haha. Skulle antingen köpt mascara, strumpbyxor eller vanliga vita linnen som jag alltid har. Men av någon konstig anledning så blev det varken eller?
Julia däremot köpte nya vinterskor, en jeanshorta och ett tufft linne med nitar på. Haha det var en del om man jämsför med mig.

Som sagt orkade jag pallra mig iväg till skolan i dag, fortfarande snyvig och lite ont i huvudet men det funkade ändå. Fick en massa hjälp i matten som är bra att kunna till nästa veckas prov och även läxan till på måndag i samhållskunskap, så jag var riktigt glad att jag gick till skolan i dag. Samt att jag fick mig klassens första skratt, vilket var jätte härligt! Har mycket mer samspel med denna klass och kommer bra överrens med dom så jag tror jag kommer trivas ganska bra där. Ett + är också att det finns ganska roliga killar som gör att man skrattar lite då och då. Det underlättar en hel del!

Ja vad ska man göra en härlig fredag som denna?
Faktiskt ingenting!
Utan jag ska bara ta det lugnt och se till att bli frisk inför nästa veckan. Då händer det ganska mycket i skolan som man måste vara med på, bland annat fotografering, samtal med mentor på osdag! (kom ihåg det nu beatrice..) och även blodprov och EKG hos skolsyster inför elitidrotten. Låter det spännande? Jag tycker det! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0