Familjen Boström

Det är en riktigt härlig familj det. Var som sagt där igår kväll och åt midda med familjen + farmor och farfar. Riktigt mysigt! Vi eller rättare sagt, dom åt surströmming till middag och fy vad det luktade! Jag som då aldrig har ätit det eller känt lukten tyckte inte det smakade något vidare gott haha. Jag var inte förvånad heller. Lukten var det som nog den som övertalade mig om detta var inget för mig. Men jag smakade i alla fall! Och aldrig igen!

Sen sov jag över där som jag gör nuförtiden. Alltid lika trevligt, och alltid lika mysigt att få vara med älsklingen min. Tänk att vi snart har varit tillsammans i snart 9 månader, tänk vad tiden går fort! Jag kan verkligen inte bärga mig tills vi firar ett år. Det är verkligen speciellt. Och främst för mig som aldrig har varit tillsammans med någon så länge.
Undra vad vi ska göra då? Har ingen aning!

Nej nu börjar klockan bli mycket, hade nästan glömt bort att det faktiskt finns ett annat liv än bara en dröm här ute. Som skolan och allt annat tråkigt. LÄXOR.
Nej usch, måste skicka in mina handbollsläxor, plugga på samhållskunskapen och matten. Ajdå en hel del.
Så nu ska jag bara välja klart mina kläder som man ska ha i morgon och sen bär det av mot pappa igen. vi hörs kanske senare!

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0