En slapp dag

Tjenare folket!
Har inte haft möjlighet att blogga fören nu, men ingen skada skedd eller?Nej det klart inte!
Har bara haft två lektioner i dag, soft! Alltså handboll och svenska som jag hade igår. Men min nya klass hade tydligen inte gått igenom det som vi gjorde ännu så jag fick lyssna på babblet ännu en gång haha. Sen har man varit hemma och pluggat, har äntligen skickat in handbolls beskrivningen som skulle egentliogen tagit 10 minuter extra att skriva, men som jag inte gjort på en hel vecka, ajdå bea.
Sen har jag även pluggat på spanska läxan och orden som är till i morgon, så nu kan jag dom! (nästan)

Var även på träningen men tränade inte för att jag kände mig ganska krasslig i dag, och nu känns det som om det har blivit värre. Usch sånt vill vi inte ha! Får se hur jag mår i morgon om jag ska träna i skolan eller om jag ska vila en dag till och satsa till helgen då vi har match mot märsta. Tror jag ska gära så, men man vet ju aldrig!

nu blir det siiiims!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0