detta håller inte...

Mobilen har inte längre några batterier, .. igen!
Det kanske beror på att jag lyssnade som en tok på min mediaspelare i morse och på vägen hem, som beror på att det är så långt att åka och då är det trevligt med lite musik.
Jag ni förstår nog hela sammanhanget.
Märker allt tydligare att jag måste skaffa mig en ipod nano som alla andra har, det är bara så mycket bättre!
Mobilens musikspelare är helt och hållet orimlig. Batterierna går åt att ringa och smsa, och det går dubbelt så fort om man ska lyssna på musik också!
Nej jag måste verkligen skaffa mig en. Och innan jul, önskade mig nämnligen en i julklapp, men som det ser ut nu kommer jag inte klara mig tills dess.

Någon av dessa ska bli min inom en snar framtid, åh längtar!
Ligger på runt 1 100 - 1 500 kr. Beror på vilken affär.




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0