Dålig uppdatering

Hej läsare!
Jag antar ni undrade var jatg tog vägen både i går och i förrgår. Men jag hade knappt någon tid alls att sitta vid datorn. I onsdas hade jag och johan bråkat ganska mycket under dagen så jag var inte på något vidare humör när jag kom hem sen, men sen kom han hem till mig och gjorde mig glad igen så kvällen gick åt att bara va med varandra och mysa så mycket som möjligt istället för att bråka som vi gjort ganska mycket nu för tiden. Så ingen bloggning då alltså...
Sen i går hann jag knappt sätta på datorn innan det var dags för nästa aktiviket på kvällen, nämnligen träning.. Efter det var jag verkligen helt slut och sen så åkte jag hem till älsklingen för att sova hos honom så det blev ingen bloggning då heller.
Och idag så kom jag nyss hem iprincip. Det blir ingen sen sitta uppe en fredagkväll för mig nu heller, utan i morgon klockan tio över sju väntar stjussen mot stan där en match med laget. Sen åker vi direkt till Svanängen för att sälja lotter och representera laget på Skås 75 års dag. SEN efter det ska jag iväg med Älsklingen för då är det våran myskväll, med andra ord är det våran 8 månaders dag. Så då ska vi bara vara med varandra rättare sagt.

Ja det är vad jag har att tillägg för tillfället.
Kram på er och hoppas ni inte glömt bort mig!

Kommentarer
Postat av: Mu

Glöm inte att du behöver sömn emellanåt/kram Mu

2009-09-04 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0