Dagens dagens

Ja nu tänkte jag ta ett lite mer seriöst inlägg här. Klockan är då ganska mycket så ni undrar säkert vart jag har hållit hus, lugn lugn. Jag ska berätta...

Det första jag tänker ta upp är att .. Vi har fått kaninn ungar!!! Åh de är så söta! Mamma knackade på mitt fönser i morse och bad mig komma till kanin buren där en en helsvart liten bebis höll på att hoppa runt. Då ville vi såklart leta efter deras bo eftersom vi inte märt att de har fått ungar. Och om de är ute från boet och är så stora som den lilla vi hittade så måste mamman gömt dom i minst en vecka utan att vi märkt något hah. Men när jag tittade efter så hittade jag yterliggare tre helsvarta små bebisar till inne i det stora huset de har. Åh vad glad jag blev! Jag verkligen älskar kaninungar så detta var en mycket härlig nyhet!
Tyvär tog jag ingen bild då vi måste låta dom vara nu den kommande tiden tills de blivit lite äldre. Men när jag får chansen så ska minsan kameran fram och ni ska få se de små liven <3

Det andra är att jag och familjen har varit i barkarby och köpt lite möbler till mitt och Linneas rum, vi har fått mattor och jag har fått nya tapeter som vi ska sätta upp så småningom. Sen var vi inne på outleten lite snabbt och där köpte jag ett par skor från Belle. 200 kronor. Mycket bra pris! Ni får se skorna i ett annat inlägg än detta, annars blir det så långt. De liknar skin converse fast det är Belles  egna märke.

Ja det är det som har hänt i dag.
Som sagt, bild kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Mu

Håller kaninerna på så där får ni bygga ut buren. Ha,ha

2009-09-26 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0