dagens dagens

Godmorgon!
Har nyss satt mig framför datorn och tänkte blogga lite. Har redan hunnit skriva lite om igår, men nu vill man ha lite bloggning om i dag förståss!

Ja det verkar som att allting blir ändrat idag, tänkte åkte till Solna (igen) och kolla på lite smågrejer som jag kom på att jag behövde. Men icke sa nicke. Mamma tyckte att jag kunde åka in efter skolan i morgon och göra det då i stället. Tyckte det lät som en bra ide.
Så idag blir det åt att:

* plugga, samhällskunskap + matte!
* sätta upp nya möbler i mitt rum samt montera ner
* klippa kaninernas klor samt städa i buren
* gå ut med hunden (det är min tur i dag)
* fixa snyggt i garderoben och rensa ut mammas kläder
* ta foto på en kaning unge, om den är ute ur boet (det klart att ni måste få se våra skå bebisar!)
 Ja jag tror det var allt som jag är tvungen till att göra i dag, läxor är ett måste så de kommer först!

Antar att vi hörs senare!
Kram

Kommentarer
Postat av: ida

sv: Haha bra att du är så modig då, då vet vi vem vi ska ringa nästa gång vi har problem med en orm ;)

2009-09-27 @ 12:55:49
URL: http://idaalders.blogg.se/
Postat av: Mu

Hej Bea, det låter som en mycket bra dag/kram

2009-09-27 @ 13:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0