Brunett a la Bea?

Mamma och Peter tog fram en brun kortklippt peruk som alla fick pröva i går. Och den har lite av den frisyren som jag skulle vilja ha när min permanentning har gått ur. Sne lugg, uppklippt men ändå lagom längd. Men då är frågan, skulle jag passa som brunett tro? :)
Det är många som säger att jag skulle göra det, men jag vet inte om jag vågar chansa. Men samtidgt så säger många att jag inte ska göra det för de ser en Bea(mig) som blond och inget annat. Nja jag vet inte, så därför frågar jag er. Vad tros? :)




Visst är jag lite lik julia på denna bilden? :D


Kommentarer
Postat av: Mu

Tycker du Har en bra färg till din ljusa hy och blå ögon

/kram Mu

2009-09-13 @ 23:54:20
Postat av: Julia

du skulle nog kunna passa i det :D

haha men va varför tycker du att du är lik mig :P hahaha puss älskling!

2009-09-14 @ 21:59:15
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0