biokväll hos Johan


Igår kväll han jag aldrig riktigt avsluta dagen kändes det som, jag drog vidare till Johan på kvällen för en mysig hemmabio med chips och allt det dära. Men mysig vet jag dock inte om den blev så mycket haha. Vi tittade snarae på skräck. (en jag redan sett) men ändå satt jag och spände mig hela filmen ut kändes det som. Vi såg på Dawn of the Dead. Ingen rolig film direkt, handlar om ett virus som drabbar världen och folk dör sen återuppstår några minuter senare som zoombbies eller hur det stavas. Sen var den en överlevar grupp som försökte hitta en räddningpatrull någonstans, men fick bosätta sig i ett köpcenter. Sen dör alla på olika sett hela tiden och filmen slutar med att alla dör. Nej usch! Tänkt om det skulle hända nu? Gud jag skulle aldrig kunna ha styrkan att vilja fortsätta leva, om min familj, och vänner va döda. Usch Usch Usch!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0