aldrig igen! (själv)

Har nyss testat att vaxa benen med Veet eller var det heter, hittade vaxstrippor 20 st för 50 spän så jag bara var TVUNGEN att testa det. Många säger att det är tusen gånger bättre att vaxa, men att man får möta helvetet i några minuter.. Rättare sagt, det gör svin ont! Och nu förstår jag dom. Testa en halv bara för skoj skull, och gud vad jag skrek! Som en liten gris typ. Nej jag säger då det, aldrig igen gör jag det själv. Utan vill jag någonsin vaxa mig får det bli på salong där de får uträtta helvetet själva och skratta åt mig. Det här var hemskt!

varför gjorde jag det ens? :P

Kommentarer
Postat av: Mu

Du har väl inga håriga ben, börjar du raka eller vaxa växer håret mycket fortare, säger en som vet.

2009-09-26 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0