underbar dag!

Hej alla!

Idag har det varit så sjukt roligt, jag vet knappt var jag ska börja?!
Det intressanta började när jag skulle möta upp Alexandra och hennes kära mamma vid Åhlens City. Oj, snacka om att jag var nerös, hela magen vändes ut och in, jag kallsvettades och en massa annat. Men sen gick det över när de dök upp jag och blev så glad att jag nästan började gråta. 
Sen tog vi en tripp till Galerian där vi mötte upp mamma och lovisa sen tog en fika tillsammans. Det skrattades en hel del, och pratades en massa minnen och sånt, och kära alexandra hade inte förändrats ett dugg! Samma söta lilla flicka som jag en gång kände så bra. 
Sen pratade vi om att ta en weekendssemester i typ frankrike någon gång i vår. ÅH vad mysigt det skulle vara! Ser verkligen fram emot det. '

Sen så bestämmde även jag och alexandra att vi skulle se premiären på New Moon tillsammans, det är en torsdag och visningen är under natten så det ska bli riktigt kul!

om någon timme ska vi börja dra ut och träffa några kompisar och så, så vi hörs mer i morgon!!

kram på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0