tisdag

godmorgon!
blev tyvär intga mer inlägg i går, kändes som att jag skulle somna dirket när jag kom hem från skolan. Vilket jag inte gjorde, men det betyder även att jag inte var vid datorn något mer.
Idag är det Tisdag hörrni! Det betyder att jag slutar tidigt, klokan 2 redan och då bär det av mot solna centrum för att lämna in min mobil på the phone house. Sen ska man småshoppa lite snabbt innnan det bär av hem mot ekerö och sen träning vid 6 tiden. Ja en fullpackad dag helt enkelt!
Sen ikväll kommer såklart de desperata hemmafruarna, åh förra avsnitttet var ju så spännande! Kan knappt vänta tills ikväll.

Ja det var vad jag hade att säga nu på morgonen, måste börja fixamig redan nu om jag ska hinna, bussen går om en halvtimme och då börjar jag direkt med handboll. Mycket trevligt! Men vad som inte är trevligt är att det är så sjukt kallt och mulet ute i dag, känner redan nu när jag skriver på laptopen att mina fingrar fryser.

Dags att avrunda!
Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0