tisdag

Hej kära vänner!
Har haft två fullspäckade dagar framför mig vilket har lett till att jag inte bloggat så mycket, förlåt för det! Men som belöning så kommer jag självklart berätta lite smått om vad som hänt och vad jag har köpt haha :)

Måndag:
Åkte till stan med hanna & sophie, tyävar ingen milla eftersom hon var sjuk stackarn :/
Gick omkring och kollade i affärer, snackade en massa skit, skrattade... ja allt sådant vi brukar göra när vi träffas haha, sen när det var dags för lung vid 2 tiden tänkte vi gå till kungshallen för en stor naco de luxe på taco bar. Men just som hanna tog ut pengar för lunchen så slocknade stora delar av hötorget och många affärer samt kungshallen och donken blev kolsvart. Men då beslutade vi oss för att åka vidare mot gamla stan där jag visste att det fanns ytterliggare ett tacobar.
Gick och kollade lite på affärer i slussen sen drog vi oss tillbaka vid 4 halv 5 tiden.

På kvällen hade vi även beslutat för att titta på två filmer som hanna & sophie hade sett. De hade pratat om dom hela vägen in till stan och det gjorde oss ganska sugna. Åkte hem till Sophie där vi tillbringade hela kvällen framför tvn och sen även sov över där både jag och hanna. Sen på morgonen så spelade vi lite kort, Neger och president- vilket jag vann på¨hela tiden haha. Sen var det dags att åka hem där mamma väntade vid 11 tiden.

Tisdag:
Skyndade mig hem för att göra mig i ordning sen åkte jag och mamma in till Nacka forum för en lite shopping runda. Hittade en massa smått och gått både här och där, även en del julklappar som jag tänker köpa inom kort. Gick runt och tittade till tre tiden sen orkade vi inte stanna kvar någe mer..

A nu är man här då, ska träna om va 40 minuer så det blir lite bloggning innan dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0