the last one

Nu känns det som att kvällen börjar dra mot sitt slut.. skönt!
Har bara slappat mig framför datorn i x antal timmar istället för att plugga som jag egentligen borde göra. Men det ska jag ta igen- ibadet! Haha. Är så grymt sugen på att bada i typ en halvtimme eller så. Har inte gjort det på evigheter. Sen sätta mig ner och plugga, har ändå sovmorgon så det gör inget om jag lägger mig lite senare ikväll än vad jag brukar göra. Låter det smart tro?
fast först ska jag bara planera klart lite med Johan, inte min älsklings johan utan en kompis till oss som heter Johan Malmgren. Det är så att han, min älskling och en annan kille som heter viktor fyller år ganska tätt inpå varandra så de tänkte ha en fest för lillla "gänget" som vi kallar det haha. Ska bli så otroligt mysigt och roligt att få träffa alla igen! längtar som tusan :)

Nej, dags att avrunda lite här.
Vi hörs förmodligen i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0