söndag

Hej folket!

Dagen har varit i full fart enda sedan början då jag vaknade upp brevid min älskling hihi.
Steg upp hyvsat tidigt, men ändå sent för att ha gått och lagt mig runt tolv halv 1. Så runt tio tiden fick det allt bli, gick först ut till kaninerna och kollade till dom och allt sånt dära, sen var det bara att ge sig mot bollhallen för en match mot skogås, tänker inte ens kommentera den matchen, utan bara säga : USCH vad dåligt! haha. Sen bär det hem mot mamma igen och hämta lite saker och sedan hem till pappa igen för att plugga. Läste ca 50 sidor i våran engelskabok som ska vara utläst till nästa vecka, och jag var ritktigt stolt över att ha kommit så långt! Jag tycker engelska är ett av mina svaga ämnen i skolan så det kändes bra att läsa så mycket. Sen har jag bara tagit llugnt..

Nej gud vad dåligt detta inlägg blev.. låter verkligen sååå ointressant. Men om det har varit en ointressant dag så får man räkna med ointressanta inlägg haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0