söndag

hejsan hoppsan folket!
Min dag har varit i full gång sedan jag vaknade vid halv nio (9.30) hade ingen aning om att man hade ställt tillbaka klockan i natt så man blev lite småtrött på att gå upp så tidigt som jag gjorde, men vafan...

Var ute hos bebisarna och kollade till dom, men tyvär så dog en under natten så nu är det bara 4 kvar av 6. Vi försöker hålla dom vid liv så bra som det går genom att mata dom små liven för hand och så, men vi vet inte om det kommer hålla särskillt länge till :/

Mamma är dessutom sjuk i dag, suck! Jag som hade velat hitta på något trevligt, men så blev det icke. Så det blir nog en dag åt att ligga och slöa här hemma. Ska nog ta en promis med hunden, begrava bebisen och läsa lite i min twilight bok. Lite tråkig dag, men vad ska man säga? Söndagar är ALLTID tråkiga haha.

I morgon däremot blir det skoj, för då ska jag, Hanna, Sophie och kanske Millan in till stan för lite shopping och luncha. Ska bli så trevligt att träffa mina små älsklingar igen! Alltid lika roligt varje gång!

Nej nu finns det inte så mycket mer att skriva.
hörs mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0