sjukling

Hejsan!
Blev inget inlägg i går då det var en fullpackad dag att utföra.
Det började med skolan som vanligt, sen gik jag dirket efter till solna centrum för en klippning som jag fruktat nu i flera månader, men resultatet blev jätte bra och mitt självförtroende för frisörer ökade något i procent haha.
Sen bär det åt träningen som började vid 5 och slutade halv sju, och sen därefter åkte jag direkt hem till Johan för att fira honom lite. Han fick en massa bra presenter som exempelvis:

* den modellen av Ipod nano, grön coh skitcoool!
* ett levis skärp
* jättegod parfym
* en väska
* och sist och minst min present. En liten silverbricka där det stod " jag älskar dig" på. Han blev glad som tur e så jag är riktigt nöjd över presenten :)

Sen i dag har jag inte gjort så mycket, sov över hos Johan men vaknade flera gånger av att jag hade ont i magen så kjag är hemma och vilar mig idag. Känns sköönt! Men tro inte att det bli någon långvarig vila. Nej utan jag har pluggat också, läst ut en bok som ska vara klar till i morgon och även pluggat lite på samhällsprovet. Mycket duktigt!
Vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0