sista boken

Ja, nu har jag kommit till slutet av min twilight upplevelse! Känns så tråkigt att jag inte har några fler böcker att se fram emot att läsa. Men jag kan säga att dessa fyra var dom bästa böckerna jag någonsin läst! Och när tiden kommer så ska jag lätt läsa om dom.
Just nu har jag 7 sidor kvar på den sista boken "så länge vi båda andas" och jag ska sätta mig ner alldeles strax och läsa klart detta så jag kan stoppa undan boken så länge. Men vad ska man läsa sen då?

Jag tänkte köpa Stephenie Meyers andra hit, som heter "genom dina ögon" eller något sådant. Och eftersom hon är en sådan grym författare så tror jag att boken kommer vara ganska bra där med. Inte lika bra som twilight, men kanske i närheten :)




Ska defenitivt önska mig den i julklapp!
Mormor, om du ser det här! Det är ett bra julklappstips till dig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0