Ny start

Det har inte blivit så mycket bloggande som ni säkert märker, men nu ska jag börja ta tag i det på riktigt. Det känns så tråkigt att inte orka eller kunna skriva om hur det är och vad som händer här i samhället. Men är det mycket så måste man prioritera bort något som inte betyder lika mycket som skolarbetet.

Denna vecka har det inte hänt så mycket i alla fall. Det har varit skola, plugg, träning och mys hemma bara. Sen i går var jag med tjejerna ochg åt en god middag med mycket bus och snack sent in på natten. Det är skönt att prata av sig lite med kära goda vänner.

Idag är det lördag, den 10 onde dessutom! Det betyder att det är tio dagar kvar tills Johan fyller år och även att det blir en chill dag. Men egentligen inte, för just nu gapar familjen på mig att jag ska hjälpa till och plocka in utemöbler som varit ute och ruttnat de senaste veckorna. Härligt!...
Sen efter det ska man göra något med Johan var det tänkt och vi skulle vara hemma och mysa lite i kväll, kolla på film och så sen i morgon ska jag följa med till hans farmor och farfar på kalas eller något liknande. Lite små pirrigt men ändå trevligt! 

Juste jag glömde nästan säga en sak!
Bebisarna har vuxit sig jättte stora sedan jag tog foton på dem sist, så jag tänkte ta lite fler i dag så ni kunde få se de rara små liven. De har börjat springa omkring nu i hela buren och har nästan slutat dia och börjar äta riktigt kaninnmat. Så de växer verkligen så det knakar!

Nej nu måste jag ut innnan jag mår mer skäll än vad jag redan fått. Återkommer kanske senare!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0