mina nätter med Johan

Visste ni att han pratade i sömnen? haha han är så sjukt söt min lilla älskling :)
Men i natt var den roligaste natten jag varit med om!
Vi somnade runt tolv halv ett efter att varit ute med kompisar, självklart helt genomfrusna och trötta efter en lång kväll. Men sen kom det upp en del saker som att jag hade ont i magen och sånt, vilket skulle ha en stor betydelse om vad skulle hände i natt :)

Jag vaknade första gången av att johan viskade till mig;
johan: älskling? älskling? har du ont i magen?
Jag: eeh va? nej hjärtat jag mår bra, somna om du bara!
Johan: okej! förlåt om jag väckte dig, ska inte hände igen :)

2:dra gången

Johan: Älskling? Har du ont i magen?
Jag: men nej älskling jag har inte ont i magen, men vare du som berättade en spökhistoria nyss? Det lät som om du pratade med mig om några systrar som dog?
Johan: haha nej? .... jag har så ont i mitt ben!
jag: vadåra?
Johan: jag vet inte? det värker så himla mycket.. (johan hade träningsvärk från dagen innan...)

3:de gången

Johan: älskling? jag är törstig.
jag: men ta något och dricka då, det finns coola här bredvid mig...
Johan: kan du ge mig ett glas?:)
Jag: ehhm ? aaa....

sen vaknade vi runt halv tio tiden, johan hade varit vaken en liten stund innan mig så jag fick se några stirrande ögon det första jag gjorde haha :)
Jag: godmorgon älskling, vad vare med dig i natt?
Johan: va, vadå?
Jag: men du pratade med mig flera gånger i natt? och frågade om jag hade ont i magen typ hela tiden?
Johan: VA?! det har jag inget minne av...

Så kan det gå ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0