lördag

Jahap, då börjar denna dag lida mot sitt slut. Är helt inställd på att det är en söndag så allting känns jätte konstigt just nu haha. Men vi alla vet ju att det är lördag, hur dum får man vara? :)

Idag så åkte jag, mamma, lovisa och linnea in till stan för att gå på det berömde hundcaféet som finns där. Var en mycket trevlig liten lokal som var både ett hundcafée och en affär i samma så överallt sprang det lösa söta hundar samtidigt som man kunde gå och titta på söta hundkläder och en massa annat! Vi bestämmde oss för att äta en varsin kladdkaka med vispgrädde och sen bege oss hem efter det. Juste vi stannade till i centrum lite sanbbt också för att köpa mjölkerättning till våra nyblivna kaninungar, sen sattes det igång och mata dom direkt när man kom hem. Men de små bebisarna var lite svåra att mata, vilket är synd eftersom de är välidgt små och måste äta. En av deras syskon dog för någon dag sedan så vi ville inte förlora några fler ungar.

Ja det var min dag det! Snart kommer pappa hit och ska hämta lovisa, de ska åka till polen eller prag för några dagar bara han och lovisa så då ska jag passa på att säga hejdå och lite ánnat :)

Snart bär det av mot Johan igen, ska ha en myskväll hemma med film typ sen får man se om jag sover över eller inte. Ni får ha det en fortsatt trevlig helg folket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0