im back!

Jag kunde inte hålla fingrarna borta från bloggen, det liksom saknades något kändes det som. Härligt att det är folk som fortfarande vill att jag ska fortsätta blogga. Men jag kan inte lova er allt för mycket, utan kommer det många inlägg så kommer det, och å andra  sidan kanske det inte kommer. Man vet aldrig! Det var det jag försökte säga haha. :)

Men i alla fall.
Jag ska börja om lite på nytt, måste verkligen lära mig att fixa bakrunden till bloggen, usch! Det är så tråkigt att ha ett gamalt "exempel" från blogg.se. Känner mig bara så nördig haha!

JA, det var det jag fick fram i dag.
Återkommer när jag återkommer rättare sagt.

BTW!

Idag är det min och älsklingens 9 månaders dag <33
Jag älskar dig mer än allt i världen!


Kommentarer
Postat av: Mu

Välkommen tillbaka Bea/kram Mu

2009-10-05 @ 23:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0