godkväll!

Hejsan folket!
Har nyss kommit in i värmen och satt mig vid datorn för att blogga en liten snabbis innan ett varmt bad väntar. Åh vad skönt det ska bli! Har varit frusen och stel den mesta tiden utav dagen så det ska bli en härlig avslutning på helgen.

Vaknade upp med min älskling bredvid mig, som jag gör iprincip varje helg nu förtiden, det är så himla mysigt! Började direkt med att gosa lite och sen klev vi upp och drog i oss en rejäl frukost innan det var dags att ge sig av mot familjen Boströms släkten. Det var så att Johans farfar fyllde 79 förra veckan och då hade de som ett litet kalas för honom i dag. Men även så hjälpte alla barnen och barnbarnen till med mycket krångliga grejer som att täcka över poolen och förbereda inför vintern, klippa ner och ta bort buskar samt hugga ved. Så otroligt snällt av dom att hjäpla till varje år med det. Men även trevligt då hela släkten är samlad. Jag hjälpte försåss till jag med, men det blev inte så mycket som jag hade hoppats på .. kände mig ganska ego när jag stod vid sidan och tittade på, men det fanns tydligen inte mer att hjälpa till med? aja...

Fick träffa en massa nya ansikten och självklart de andra bekanta, åh den släkten är bara så mysig! Och jag kom in i allting ganska fort så det kändes inte så pinsamt mer än kanske 1/3 av tiden haha.
Sen är det inte så mycket mer att berätta om den här dagen, jag tror jag fick med allt.

Åh, skola i morgon.. är ni lika trötta på den som jag är? Det tror jag minsan! Skönt att det är lov om två veckor så man slipper allt det hära. Just nu är allting en plåga även om det inte är några läxor förutom arbetet som finns. Men det är så sjuuuuukt tråkigt!!! Om de frågar om man ska rekomendera detta arbete till nästa års elever ska jag göra dom en tjänst och säga NEJ!!!!!! Japp, det var min åsikt det :)

Nu bär det av mot badet, kan inte vänta längre!
Ha en fortsatt trevlig söndag allihoppa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0