fredag

Haha borde man inte vara glad att det är fredag igen? Ne det är jag faktikst inte. Det betyder att lovet snart är slut och att skolan börjar redan om tre dagar. Oh no!

Men bortsett från det så kommer helgen vara ganska rolig. Om det blir som det är planerat i alla fall! Jag ska träffa alexandra i morgon på dagen, sen på kvällen är det dags att dra sig ut med pojkarna och fira deras fördelsedag typ. OM man orkar det vill säga.

Men idag blir det bara chill pill, har redan hunnit hjälpa Peter med att slänga trädgårds buskar på återvinningen i skå och så, som gick väldigt snabbt. Och snart ska jag bege mig åt pappa där lovisa och resten av gänget väntar. Och om jag har tur så har jag fått en fin present från Prag där de reste under lovet. Ska bli kul att se! :)

Nej nu ska jag börja pcka ihop lite grejer sen bege mig åt pappa. Vi hörs nog mer i kväll, men då blir det tyvär inga bilder eftersom jag kan inte ladda in dem på min dator där. Så ni får vänta tills på lördag i så fall!

Ha en fortsatt trevlig fredag folket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0