film mys

Hej igen!
Det har inte gått så lång tid sen man skrev igen, men nu var jag uppe med något annat jag tänkt berätta lite för er. Tråkigt eller inte, det är upp till er!
Kom hem till pappa runt halv två tiden, sen åt vi lunch och tog det lugnt. Skulle egentligen gått ut på en joggingrunda, men TRÅKIGT nog så somnade pappa i soffan och har intevaknat ännu haha :)
Så ingen joging blir det för mig i dag(mohahah!)
Så under tiden pappa ligger och snarkar så siter jag och syster och tittar på filmen 27 Dresses. Åh jag känner igen alla dessa drömmar om tjusiga bröllop och allt det dära som man bara älskade när man var liten, och huvudtjejen i filmen håller på med allt sådant där. Visst det skulle vara roligt för tilfället men man skulle säkert tröttna efter ett tag.

Men ändå en mysig film att kolla på nu under kalla vinterdagarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0