en höstig dag

Godeftermiddag folket! :)

Har nyss kommit hem från pojken min, igår hade vi så himla roligt. Men tyvär kan jag inte berätta så mycket om det eftersom då skulle ni tro att vi var galna haha, nejdå, vi är inte galna men det är minnen mellan han och mig i stället. Det känns skönt att ha en sådan kväll lite då och då, det var mycket mer än mysigt!
Eftersom vi inte träffats på 5 dagar så började man känna suget efter varandra lite och det gjorde att kvällen blev så rolig med att berätta allt man hade gjort, sen att man såklart var glad att se varandra och att körleken förnyas lite på nytt.

Nu på morgonen så vaknade jag innan älsklingen och bestämmde mig för att göra en mysig vakna-upp för johan. Så jag tog en vibrerande massage grej(?) som jag strök över ryggen på honom så han kunde vakna med lite massage på morgonen, var inte det snällt? :)
Sen så låg vi i sängen och mysste hela morgonen, tittade på film och så.
Sen vid tolv halv ett tiden så gick vi ut på en uppfriskande promenad till stranden, det var ruskigt kallt men ändå uppfriskande. Såg en massa härliga färger som fanns på träden och var lite småledsen för att jag inte tog med mig en kamera så ni kunde se, aja en annan gång!

Om ett tag väntar det träning för min del, samma två timmar som alltid (6-8) och så, känns skönt att kunna göra något annat än att sitta hemma och ruttna haha.

Antar att vi höres när vi höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0