ÄNTLIGEN!

... lite lugn och ro haha. Har pluggat som en tok hela veckan så det har knappt funits tid för datorn över huvudtaget! Eller jo när man ska skriva alla jävla texter på word, men annars nej nej! Så nu känns det så otroligt skönt att kunna slappna av för några dagar och sen satsa på provet som är nästa vecka i stället. Är inte så direkt jätte inne i provet och har inte ens läst det, men det tar vi igen på måndag!

Ja hörreni, det är lördag (eftermiddag)vilket betyder att jag har slösat bort redan 8 timmar på att inte göra någonting, men vet ni vad? jag behövde det! Gick runt i pyjamas halva dagen sen åkte ag hem till mamma runt två tiden. Jag känner att man verkligen måste ta det lugnt nu, har haft ont i magen nästan varje dag så jag är räddd att jag får magsår och får inte göra någonting i stället, låter inte så kul, så bättre att ta det säkra före det osäkra!

Om en liten stund kommer min älskling hit, vi ska bara mysa ikväll och så. Det kanske blir att vi går ut, men man vet aldrig när det är så sjukt dåligt väder. Regningt, kallt och mulet. Nej nej låter inte frestande! I annat fall så pratade vi om att vara hemma med tända ljus, kolla på en mysig film med snacks och sånt och sen kanske ta ett bad? Det låter mycket mer frestande haha :)

Återkommer snart med lite bilder på kaninerna som jag lovade, vad tog det? en vecka typ innan jag lägger in dom? typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0