tisdag

Shit, natten var inte så särklilt lugn och skön som jag hade hoppats på. Det var nämnligen så att jag drömmde den här dagen som är nu innan den ens hade börjat på riktigt? Och då gick ALLTING fel, och då menar jag bokstavligen. Haha, när julia fick höra den på bussen i morse så tyckte hon det var helt weird! Vilken tur att det bara var en dröm då:)

Annars har dagen varit JÄVLIGT soft! Började vid 10-tiden med handboll som första lektion, sen var det lunch och sen var det svenska. Men som var ännu softare var att våran svenskalärare var sjuk idag så jag kunde gå hem redan vi 1 istället för vid 2. Haha det tyckte jag var riktigt najs i alla fall, och nu sitter jag här. Har en hel del jag ska hinna göra innan det är dags för träning i kväll. Som exempel;

* rensa ut sommarkläderna och göra fint i garderoben
* skriva i "klassens blogg" (ett svenska arbete som är helt fuckat!)
* läska klart svenska sidorna, 15 sidor kvar!
* och sen om jag orkar, börja plugga på manuset till dramat

Julia, om du ser detta!
hjälp mig med svenskan och den dumma bloggen! Jag hittar inte instruktionerna på vad man ska skriva! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0