tappen

Var på besök nu i morse innan jag begav mig hem till mamma igen. Fick träffa en flera stycken av mina gamla lärare och stannade kvar några extra minuter för att prata lite. Stackars Maria (min mentor) var på sjukhuset igen efter att ha fått hjärnhinneinflamation och har varit borta i flera månader nu. Krya på dig!
Jag kände verkligen hur mycket jag hade saknat tappen när jag kom in i våra gamla korridorer och kände våran speciella doft. Haha låter kanske lite weird men den skolan luktar på ett visst sätt.

Om jag kunde fortsätta att gå kvar i den skolan skulle jag lätt göra det!
Tappen, i miss you!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vet jag var i tappen idag och hela skolan har en speciell doft och så om man inte varit där på länge så när man kommer in där nästa gång blir det liksom att man vill tillbaka<3

2009-11-16 @ 14:43:01
URL: http://emelierosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0