tack och hej

Har inte så mycket att skriva om nu för tiden, tycker det är lite lamt att skriva om tråkiga skolan hela tien så jag försöker att komma på lite annat skoj som låtar och sånt, men det börjar ta slut nu märker jag hehe. I morgon är det bara två lektioner som ska gås på. Hadboll 10.00-11.30 och sedan svenska 12.40-14.05. Ja en SKÖN och lugn dag, men sen på kvällen är det handboll som gäller.
Vet ej om jag kommer skriva så mcket i morgon, eller om jag bara ska ta det lugnt. Men det märker ni med tiden vad jag väljer. Iså fall så kommer jag inte blogga sent som jag gör nu utan då blir det inget alls.

Innan jag säger godnatt för ikväll så passar jag på att efterlysa Julias mobil för att hjälpa henne med sökandet!
Jag vet att det är säkert inte många av er som ens har träffat henne i dag, men ni kan hålla utskick om ni är i Ekerö trakterna ;)



Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0