söndag

Hej alla!

Vill börja med att säga att igår var det inte så lyckat, Johan och jag drog hem redan efter två timmar, lite mindre kanske och åkte hem till mig för att mysa framför soffan med chips och annat gott. Sen sovhan över :)

Idag vaknade vi upp lugnt och stilla i min mysiga säng, vi låg och pratade lite innan man steg upp och åt frukost. Sen runt 1 tiden kom hans föräldrar förbi och hämtade oss för att åka till Barkarby där han skulle köpa en vinterjacka och ett par jeans, hittade förståss jättte mycket saker som jag själv ville ha med det fick duga med ett par puma skor på rean för 170 kronor. (visar dom i ett annat inlägg)

Sen nu är jag här hemma hos pappa, det är skola i morgon som det är för många men för min del är den en TIDIG morgon med uppgång halv 8, så det blir snart att bege sig mot sängen.

Nej det var nog allt för idag, ska titta på film med familjen nu
vi hörs i morgon!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0