söndag

Äsch, vad jobbigt allting blir. Känner sådan press att skriva något här på bloggen när jag egenligen ska göra annat så man mår inte så bra över det.
Var som sagt på nattpremiär i torsdags kväll/natt. Var mycket trevligt att träffa Alexandra igen och ännu trevligare när man fick se filmen New Moon samtidigt. Den var inte som jag hade förväntat mig, men bra var den defenitivt! 
Ilördags var det match mot hammarby. Gick väl sådär, vi kunde ha slagit dom om vi hade spelat bättre, men jag var nöjd med att göra FÖRSTA målet och sedan ett till lite senare. Happy face!
Sen dag har det inte hänt så mycket, sov hos Johan i gårkväll och det var såklart jätte mysigt! Åkte sedan in till kungens kurva för att måhandla lite, hittade en massa saker man ville ha, men måste spara pengarna inför julen tyvär.

lägger upp mitt schema för denna vecka, vet ej om jag hinner blogga så mycket men vi hörs när vi hörs :)

Måndag,
8.00-10.30 - skola, prov!
11.00-? - skol-DM

Tisdag
10.00-14.00 - skola
18.00-20.00 - träning

Onsdag
10.00-15.20 - skola, prov!

Torsdag
08.00-15.40 -skola
19.00-20-00 - träning

Fredag
09.30 -15.10 - skola

sen match på helgen, vet ej om det är lördag eller söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0