söndag

Hej alla!
Blir inte så mycket uppdatering denna helg, vilket jag förklarade igår. Men det är så sjukt skönt att äntligen vara igång med allting. Men det betyder att jag inte kommer kunna ha tillgång till mitt rum bortsätt från att jag ska hämta kläder eller sova. Så det känns lite tråkigt. Hat liksom ingenstans att ta vägen när ja vill vara för migswjälv.
Idag är det även söndag, mycket tråkigt att helgen redan är slut och jag ser inte fram emot veckan som kommer. Eller jo på tisdag, för då är det PIIINK! Haha köpte biljettena redan för ett halvår sedan, så det är ju bra att dom redan finns hemma i julias garderob haha.
Men annars så nej, ska inte bli en rolig vecka.

Nej det var allt för idag.
Ha en trevlig söndag alla! :)

Kommentarer
Postat av: Julia

inte så bra att innan veckan ens börjar att du redan dömmer ut den, men okej :)

2009-11-08 @ 20:17:40
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0