skolkare? jag?!

Ribriken säger ganska mycket, men jag kan meddela er att jag är INGEN skolkare! :)
Möjligtvis att jag gjorde det lite i åttan när jag tyckte det var så tråkigt med skola, men inte nu nej!

Idag var jag nämnligen hos doktorn klockan 14.30. Det gick bra och allting, men grejen var att min lärare som jag skulle haft lektion med ville ha ett intyg från läkaren att jag hade varit där och det glömde jag att be om :S Ojdå vad ska jag göra nu? Det klart att det inte blir så mycket skolk om det bara är en och en halv lektion men om man tänker efter blir det ganska mycket på dessa veckor som de räknas in. Ajdå det sved lite..

Hoppas mamma kan hjälpa mig med den saken!
Annars har dagen varit ganska lugn, Johan följde med mig till doktorn sen åkte vi hem och myste och PLUGGADE matte.Haha deni!
Fast islutet fick jag tjata ganska mycket på honom då kan tyckte att han inte kunde någonting och gav upp, men lite gjorde han i alla fall!

Och nu sitter jag här, ska spela lite bloons tower defence. Haha som är så kuul!
Sen vet jag inte vad som blir av.
Hörs kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0