P!NK

Nu har jag äntligen tagit mig tid för att skriva om Pink som jag och Julia var på, jag kan börja meningen genom att säga såhär; SÅ JÄVLA FUCKING UNDERBART!
Ja nu förstår ni nog att vara på min första konsert med bästavännen, det var helt magiskt! Allt var så hinmla bra planerat, inte för mycket sång, inte för mycket dans utan helt underbart! Jag vet inte hur jag ska utrycka mig mer men det var sjukt bra!
Vi kom dit runt halv 6 tiden och ställde oss i en säkert 200 meter lång kö. Där stod vi tills klockan blev 7 och alla fick komma in. Först startade ett band som hette Evermore som körde en timme från halv 8. De var ganska bra, likande lite som Muse musikstil, så jag kommer nog checka in deras låtar framöver.
Sen kom hon äntligen in, men med 45 minuters försening...
Körde på för högn sky i 2 timmar och hade så otroligt vackra kläder, hon sjöng dessutom lika bra live som på skiva. Vilket var ett stort plus.
Fick riktigt bra parkettplatser så vi stod ca 2 meter ifrån henne. Gud vad snygg hon var! Väldigt vältränad och jätte fina tatueringar.
Nej nog pratat och över till bilderna, har hittat dom flesta från Google och sedan andras bloggar IFALL ni undrar, men självklart har jag egna bilder också :)
Enjoy!















I LOVE YOU


Kommentarer
Postat av: Julia

Du får faktiskt skriva att jag hat fotat några också :p

2009-11-15 @ 22:01:48
URL: http://juwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0