på top...not!

Aj aj min hals! Det gör så sjukt ont hela tiden, och jag vet inte hur jag ska få bort det? Har ni några bra förslag på vad man kan göra? Jag har gjort honungsvatten, men det hjälpte inte ett skit! Jag vet inte var jag ska ta mig till! Det gör ont varje gång jag sväljer, gäspar och en massa annat.. men det vägrar gå bort. Fan jag vill inte mer :(

Btw, så är detta en sjukt bra låt! Tittar på Glee för tillfället och då dök denna låt upp och fastnade på min hjärna. Tänkte att ni skulle få chansen att få lyssna på den med för er som inte såg programet :)


Kommentarer
Postat av: Mu

Stackars dej, det finns en tablett som man köper på apoteket som heter Bafusin. Den skall smälta i munnen och lindrar halsont. Du kan även ta Alvedon.

Hoppas att du snart blir bättre/Kramar från Mu

2009-11-27 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0