onsdag

Hej igen!
Hade så sjukt tråkigt i går, samt att jag var grymt irriterad på att jag var sjuk så då som ni ser, blev det inga fler inlägg.
Älsklingen tittade förbi efter tio tiden när han hade slutat, höll mig sällskap ett bra tag och muntrade upp mig. Men sen gick han runt 3 tiden. Visste ni att han har börjat på kickboxing? Jag är så stolt! Han spelade Rygby förut, men slutade förra våren pga av något jag inte kommer ihåg. Så jag är så glad att han äntligen har börjat träna och sysselsätta sig med något och inte bara jag som gör det. Och det bästa är att han tränar samma dagar som mig, kan det bli bättre?

Idag är Ozzy hemma hos oss, (min hund för er som inte vet) han kom med mamma i morse när hon skulle till jobbet. Så idag har han fått hålla mig sällskap, vilket har varit mysigt det med! Vi tog en promenad för en stund sedan och nu ligger han och sover bredvid mig. Så sött!

Älsklingen är på väg hit nu, vet ej vad vi ska göra men skönt att han orkar komma förbi igen en stund som han gjort de senaste två dagarna. Thank god for my lovely boyfriend!
Så det kanske blir lite uppdatering senare om jag har lust. Ska plugga lite idag med så man får se hur mycket man vill sitta vid datorn.

bye bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0