mycket att göra!

Hejsan hoppsan folket!
Jag vet, taskig uppdatering i dag. Men den har verkligen varit i full gång samt att min dator är nerpackad så det har inte funnits någon tid framför den heller :)
Idag har vi ÄNTLIGEN börjat fixa mitt rum, det var fanemej på tiden! Har gått och väntat sen i sommras på att vi ska börja, men nu är det igång! Och förhoppningsvis är det klart till veckans slut senast. (alltså nästa vecka)
Så idag har JAG gjort följande;
* tagit isär möbler och monterat ner hyllor
* plockat undan alla saker i lådor
* skurit av utåtstående hål i väggen
* spacklat klart alla väggar


haha , ja det var en del som har gjorts. Och i morgon väntar det att slipa väggarna och förhoppningsvis börja måla redan. Lika bra att göra allting så snabbt så möjligt. Annars får jag dra och vänta hela jävla veckan på att det ska bli klart, vilket jag INTE orkar :)

Nej, nu börjar klockan bli ganska mycket.
Så det är dags att börja avrunda här!
Sovgott, hörs kanske i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0