måndag

Tråkigt men samtidigt inte att denna dag är slut. Det värsta av allt tog slut efter första lektionen klockan 8. Då hade jag muntligt prov i spanska. Gick väl inte sådär jätte bra, kunde verkligen gjort mycket bättre! Men å andra sidan så kommer jag visa mig stark på skriftliga provet på onsdag så jag får hoppas att det gör någon skillnad i stället.
Efter lunchen åkte skolans handbollstjejer på DM i Nacka Bollhall, vi mötte först Skuru, vi spelade ganska bra mot dem och det slutade något med 10-17 till dom såklart. Sen spelade vi mot Atletica och då vann vi med 21-5. Ganska stor skillnad men vi var nöjda med båda matcherna. Åkte sedan hem trött som fan och sen kom älsklingen på middag och vi titade på film tillsammans, och nu åkte han för en halvtimme sedan. Känns så sjukt tomt utan honom, hoppas att vi kan vara med varandra föralltid!

Imorgon väntar en SKÖN dag, bara hndboll och svenska på schemat så det blir soft. Sen så börjar jag inte fören 10 så det blir lite sovmorgon där med.
Nej nu är jag jätte trött. Ska väl hoppa i säng nu.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0