löfte

Nu har jag äntligen bestämmt mig, jag ska ha ett godisöfte som gäller till jul från och med i dag, den 23 november. Jag hoppas verkligen att jag klarar av att hålla mig borta från allt godis, chisp, läsk, och vad annat gott som finns där ute. Japp, det ska bli en riktig utmaning minsan! Men det är bara skoj att testa sig själv hur mycket man klarar. Detta kommer inte vara som när man var liten, då sprack det ju efter en vecka eller något. Men nu ska jag hålla i mig!
Lovisa hade ett löfte som skulle hålla i 4 månader, då skulle hon få 4000:- av pappa. Men det sprack efter en månad när mamma hade bakat lussebullar så då fårhon inte en enda krona haha :)

Jag ska banemej bita mig i skinnet för att hålla mig borta från godiskiosken på skolan. INGET MER GODIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0